Promosi terhad - Basic Quilling Set


Promosi terhad khas untuk quilling beginners!!

Khas dalam bulan Mac ini sahaja, Lin ingin memberikan promosi istimewa buat quilling beginners. Sebelum ini, setiap quilling set yang Lin jual berharga RM18.00 setiap satu set. Harga sebenar setiap set adalah RM21.00 kalau dikira jumlah setiap satu barang dalam set tersebut. Tetapi Lin berikan harga istimewa kepada semua pelanggan Lin yang ingin membeli quilling supplies dalam bentuk set ini supaya semua pelanggan Lin dapat mencuba quilling set yang Lin buat sendiri ini. Now everyone can do quilling at a very low cost! Hehe! 

Walaupun Lin tidak mendapat pulangan yang banyak dengan membuat quilling set ini tapi inilah sumbangan kecil Lin buat peminat seni kraf quilling di Malaysia. I do enjoy making this quilling set for my customers. I love seeing those happy faces when they get their quilling tools and read their happy messages to me. It makes me feel good that I am able to help them do this quilling craft.

Dan sekarang, kalau anda membeli 2 quilling set atau lebih (terhad untuk bulan Mac sahaja ya!), harga quilling set akan dijual pada harga RM16.00 sahaja setiap satu. Ini harga paling rendah pernah Lin tawarkan untuk set quilling ini yang mempunyai quilling supplies seperti yang disenaraikan di bawah:

Basic quilling set consists of:
1. One handmade slotted quilling tool (rainbow colour) 
2. One bottle of white glue
3. One mini circle template
4. Four packs of quilling papers -  200 pieces of quilling paper altogether, 80gsm, size (3mm x 297mm).

Promosi ini special untuk semua peminat quilling di Malaysia yang ingin mencuba quilling untuk pertama kali. Walaupun harga barang sudah naik di Malaysia, tetapi Lin tetap nak buat promosi ini atas permintaan ramai yang selama ini ingin membeli lebih dari satu quilling set untuk diberikan kepada ahli keluarga dan juga untuk anak-anak murid di sekolah. Hanya tinggal 3 hari saja lagi untuk grab peluang ini!! Siapa cepat, dia dapat!! :)

Boleh contact Azlina di WhatsApp 017-6508141 untuk menempah basic quilling set ini. Terima kasih!


 


3 comments:

siew ling said...

Saya berminat...kalau beli satu set sahaja berapa harga?? Postage berapa harga? Saya tinggal di penang

Azlina Abdul said...

Siew Ling...
Kalau nak beli satu set sahaja, harganya RM18.00. Boleh contact saya di whatsapp 0176508141 untuk menempah. Saya juga sudah reply di email. Please check ya. :)

Shwetablog said...

nice

Featured Post

How to make two tone tear drop shape quilling flowers

We are coming close to mid February and I'm blogging about something that I did last January! LOL! It's been a month sin...