Fesyen Tudung Benang Hijau Terkini di Zalora!


Hello everyone!
You must be wondering what this post is all about right? Something different from the usual craft post I do here since day one. Well, today I'm doing a special post about a special new brand called Benang Hijau that is currently trending at Zalora Malaysia. If you didn't know, Zalora Malaysia is one of the fastest growing online retailer in Southeast Asia! I personally have checked out the tudung collections at the site and they are all gorgeous!! I can't wait to get the collection for myself soon! Yay!! Do read a short introduction about Fesyen Tudung Benang Hijau below :). As you can see, I wrote it in Malay as I plan to mix some of my post in the future in the Malay language once in a while to make my blog more Malaysian friendly! Haha! ;)

Ok girls! Untuk pengetahuan semua, Benang Hijau sebenarnya bukanlah nama yang begitu besar dalam industri fesyen tempatan dan masih belum setanding dengan jenama-jenama tudung popular tanah air seperti Airiani, Naelofar Hijab dan seumpamanya. Namun, jenama yang masih "hijau" ini telah mempunyai jumlah penggemar yang cukup ramai dan semaking mendapat tempat di hati para hijabista.  Bermula secara kecil-kecilan, Benang Hijau Collection kini mengorak langkah yang semakin besar dengan mempertaruhkan koleksi tudung online yang cukup berkualiti dengan rekaan yang trendi.

Jika dilihat secara kasar, koleksi tudung Benang Hijau rata-rata sama dengan koleksi tudung online dari jenama-jenama online yang lain. Namun, apa yang membezakan koleksi tudung jenama ini adalah penggunaan fabrik yang digunakan dalam pembuatan setiap helai koleksi tudung adalah benar-benar berkualiti dan menepati jangkaan para pembeli. Benang Hijau sangat pentingkan kualiti pada setiap koleksi tudung yang dicipta dan kepuasan pelanggan amatlah dititikberatkan.




Selain menggunakan fabrik yang selesa dan mudah untuk dipakai setiap hari, koleksi tudung Benang Hijau juga dijahit kemas dan direka dengan teliti. Bukan itu sahaja, malah koleksi tudung-tudung ini juga boleh anda miliki dalam tawaran harga yang jauh lebih murah daripada jenama-jenama popular yang lain. Ini sangat menarik kerana kita boleh mendapat kualiti yang sama tanpa perlu membayar lebih. Yay!! Itu yang saya suka! Dan saya pasti anda pun suka juga kan? Hehe! ;)




Untuk rekaan koleksi tudung Benang Hijau yang terkini, mereka kini membawakan koleksi instant shawl Benang Hijau yang boleh anda dapatkan dalam pelbagai pilihan warna dan corak yang cantik dan menarik! Rekaan tudungnya yang cukup praktikal membolehkan anda menggayakannya ke mana sahaja yang anda inginkan! Senang serta cepat untuk digayakan dan cantik sentiasa!

As you can see from the photos above, the instant shawl can be matched with the other chosen accessories and outfits perfectly to make you look good everyday. So what are you waiting for girls?! Go check out the link and get your cool and trendy tudung from Benang Hijau today!! Stay cool and trendy always with Zalora Malaysia! :)


No comments:

Featured Post

How to make two tone tear drop shape quilling flowers

We are coming close to mid February and I'm blogging about something that I did last January! LOL! It's been a month sin...